Peeling do ciała z naturalnych składników.

19:50:00



Dziś nadal jesteśmy w tematyce kosmetyków naturalnych od Miodowej Mydlarni. 
Tym razem opowiem Wam, o godnym zainteresowania odmładzającym peelingu ryżowym. Wyróżnia się on od moich poprzednich peelingów na pewno wspaniałym, bogatym składem. Pamiętacie cudowne masło dla prawdziwej królewny? Pisałam o nim TU. Peeling także zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. 
Kosmetyk ma piękny, fioletowy kolor, a w składzie jest wosk pszczeli, kryształki cukru, mielony ryż i oczyszczająca glinka fioletowa. Jego bazę stanowią oleje, zdecydowanie niezwykle bogate w substancje antyoksydacyjne. Jest on wzbogacony witaminą E, która jest często nazywana witaminą młodości. Jego zapach jest zniewalający, ciepły, słodki, niezwykle relaksujący.
Bardzo lubię peelingi, stosuję je regularnie, dlatego wybieram takie, które nie tylko złuszczają martwy naskórek, ale też dodatkowo odżywiają skórę. Zanim użyłam po raz pierwszy tego kosmetyku zastanawiałam się w jaki sposób będzie tu działał ryż. Okazuje się, że za sprawą tego, iż jego drobinki są nierozpuszczalne w wodzie, masaż skóry podczas zabiegu może trwać nieco dłużej i być bardziej intensywny. 
Dzięki temu wzmaga się proces mikrocyrkulacji krwi, co w dużym stopniu poprawia metabolizm, oraz odnowę komórkową. A właściwie po co są te oleje w składzie peelingu? Z racji tego, że są one bardzo lekkie, wchłaniają się idealnie i tworzą warstwę ochronną na skórze.
Stosując peeling 2 razy w tygodniu przez półtora miesiąca zauważyłam, że niewątpliwie poprawiła się kondycja i wygląd skóry. 
Stała się bardziej gładka, elastyczna i miła w dotyku.Kiedyś byłam sceptyczna, jeśli chodzi o kosmetyki z olejami, jednak gdy jakiś czas temu spróbowałam olejku do pielęgnacji skóry, totalnie przepadłam na punkcie takiej konsystencji kosmetyków. 
Peeling ryżowy ewidentnie odżywia, natłuszcza i nawilża skórę, a po zabiegu złuszczającym w tym przypadku niema konieczności zastosowania balsamu do ciała. Oprócz tego, że skóra staje się natłuszczona, to pachnie nieziemsko słodko.
Po raz kolejny przekonałam się, że kosmetyki naturalne są idealnym rozwiązaniem do pielęgnacji mojej skóry.






Zobacz także

0 komentarze

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *