Otwarcie Showroomu Patatoy. Klocki drewniane od Kooglo!

01:44:00




Jakiś czas temu zostałam zaproszona na otwarcie Showroomu firmy Patatoy w Skierniewicach. Mając w domu Trzylatka, który uwielbia zabawki, oczywiście postanowiłam, że nie może nas tam zabraknąć. I przekonałam się, że było warto! Hasłem przewodnim wydarzenia jest "Zabawa to ważna sprawa". W nim znajduje się chyba najważniejsza sfera codzienności dzieci.
Już od wejścia przywitały nas uśmiechnięte i pełne entuzjazmu Organizatorki wydarzenia. Z Panią Elą wcześniej miałam okazję korespondować mailowo podczas organizacji spotkania"Blogowy Szał Mam" więc teraz poznałyśmy się na żywo. Spotkałam wiele znajomych twarzy, oczywiście koleżanki z blogosfery wraz ze swoimi pociechami. Dzieci miały duuużo zabawy, ponieważ cały Showroom był do ich dyspozycji. Filipek upodobał sobie na początku dużą, drewnianą kuchnię i serwował na posiłki. Później, co absolutnie mnie nie zaskoczyło, bawił się narzędziami w walizce, całość wykonana z drewna. Właściwie to kolejno wybierał do przetestowania mnóstwo zabawek i nie potrafiłabym chyba ich zliczyć, wszystkie były śliczne i większość wykonana z drewna. Została nam przedstawiona Ambasadorka Patatoy, którą została aktorka, Joanna Gleń. Miałam okazję zamienić z nią kilka słów, to niezwykle miła, ciepła osoba. Była ona na wydarzeniu wraz z córeczką, a przy tym należy dodać, że wyglądała wspaniale w 9 miesiącu ciąży, z tego, co wiem już została mamą po raz drugi. 

A w domku...
Jak wspomniałam wcześniej Filip doskonale bawił się różnorakimi, drewnianymi zabawkami w Showroomie. 
Dziś podczas zabawy w domu towarzyszą mu niebanalne klocki od Kooglo, które otrzymał w prezencie. Zapakowane w minimalistyczne, tekturowe opakowanie, szare z etykietką niesamowicie przykuwające uwagę Filipka, ku mojemu zdziwieniu. Dzieci lubią rzeczy proste, wbrew pozorom plastik może je zaciekawić na chwilę, podczas gdy najprostsze rozwiązania są tymi, do których Maluchy wracają. 
Po rozpakowaniu pudełka ujrzałam fragment mojego dzieciństwa... klasyczne, wykonane z surowego drewna klocki. Nie da się ukryć, że przypominały mi te, którymi bawiłam się w przedszkolu jako mała dziewczynka. Klocki Kooglo są w różnych kształtach i rozmiarach, zostały tak opracowane, że można z nich zbudować dosłownie wszystko. To fantazja decyduje o tym, co powstanie z klocków, a pole manewru jest nieskończone. Wspólnie z Filipkiem budujemy zamki, domki, mosty, rakiety kosmiczne, co sprawia nam obojgu mnóstwo radości. Klocki Kooglo nie są tylko, typowymi drewnianymi klockami. Niewątpliwym ich atutem jest to, że każdy element posiada wbudowany magnes. To rewolucyjne rozwiązanie, o którym wcześniej nie słyszałam, zaskoczyło mnie swoją oczywistością, a jednocześnie tak wspaniałym zastosowaniem. 












Klocki- Kooglo
Kocyk- Borsuczkowy domek

Najfajniejsza zabawa w chłodne dni...
Jesień i zima, to czas, w którym dziecko mnóstwo czasu spędza w domu. To jednocześnie idealne chwile na wspólne zabawy, a dzięki temu, że klocki Kooglo są magnetyczne nawet siedząc pod kocykiem na sofie możemy stworzyć super mini budowle. 
Często Filip wyciąga swój mięciutki kocyk i ciągnie mnie byśmy poukładali razem klocki. Takie chwile są piękne, spokojne, a jednocześnie twórcze. Bardzo się cieszę, że przez zabawę mój syn kształtuje swoją wyobraźnię, a jego zabawy są kreatywne.
Z klocków magnetycznych mój Trzylatek buduje nawet narzędzia, typu: młotek, klucz, czyli to, co najbardziej lubi. Kiedyś pisałam TU o warsztacie małego majsterkowicza, także drewnianym, którym Filip też chętnie się bawi. Widzę, że klocki często układa na kształt tego warsztatu. Kombinuje, podpatruje i wychodzą z jego wyobraźni na prawdę ciekawe rzeczy.
Uwielbiam takie zabawki, przypominają mi moje dzieciństwo, są bezpieczne i mają nieskończenie wiele możliwości. To niewątpliwie coś, czym Filip będzie się mógł bawić przez najbliższe lata, bo klocki te są przeznaczone dla maluchów i starszych dzieci. 

Chcecie zobaczyć jak było w Skierniewicach 
na otwarciu Showroomu Patatoy? Przedstawiam moją galerię zdjęć, z których część zrobiona jest telefonem, część natomiast pobrałam z fanpage Patatoy. A w pierwszej kolejności krótki, sympatyczny film.


Galeria zdjęć. Otwarcie Showroomu Patatoy.































Konkurs "Fotoksiążka"

Regulamin konkursu:
1. Konkurs nosi nazwę: "Fotoksiążka" .
Aby wziąć udział w konkursie należy:
1. Polubić Ladymami facebooku.
2. Polubić i udostępnić post konkursowy.
3. W komentarzu: W komentarzu: Zaproś znajomych do zabawy i napisz czy lubisz być fotografowany/a?
2. Do wygrania:
 Dla 6 osób kod rabatowy -50% na zakup fotoksiążek lub/i fotokalendarzy.
3. Nagroda (kod rabatowy) zostanie wysłana do zwycięzców po uprzednim ich zgłoszeniu się do Organizatora. Czas na zgłoszenie 24 godziny.
4. Termin zgłoszeń do udziału w konkursie 09 grudnia- 17 grudnia 2016 r do godz. 18.00. Termin realizacji kodu rabatowego: do 31 grudnia 2016r.
5. Ogłoszenie wyników po 16 grudnia 2016 r
6. Wysyłka nagrody bezpośrednio od Ouhmania.

7. Konkurs nie jest organizowany ani wspierany przez facebook. 

Zobacz także

2 komentarze

  1. Imponujące miejsce. Sama bym się w takim showroomie chętnie pobawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój syn też przepada za klockami wszelkiego typu :).

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *