Partnerzy i upominki 'Spotkajmy się w Łodzi III'.

10:39:00


Pamiętacie, jak opowiadałam Wam TU  
o cudownym wydarzeniu,
Spotkajmy się w Łodzi III?
Trochę czasu upłynęło, jednak chciałabym Wam pokazać ile wspaniałych upominków przywiozłam.
Nie chwaliłam się jeszcze Wam, że współorganizuję czwartą edycję Spotkajmy się w Łodzi i wspólnie z Sylwią mamy mnóstwo pracy z tym związanej. Jest motywacja, ekscytacja więc trzymajcie kciuki za nasze poczynania!
Tymczasem przedstawiam Wam upominki i partnerów III edycji.




Marka Bielenda, przekazała świetne zestawy kosmetyków. Był tam fluid do twarzy, olejek o ciała oraz krem do depilacji. Uwielbiam ten olejek! Już nie raz o nim wspominałam na InstastoriesStrona Partnera.



Marka Kosmetyki AA przekazała jako upominki, produkty do higieny intymnej.  Strona Partnera.






Bardzo lubię kosmetyki Eveline. Na spotkaniu otrzymałyśmy zestaw kosmetyków: do pielęgnacji twarzy, jak i ciała. O świetnej maseczce pisałam TU.



Właśnie teraz testuję kosmetyki od marki Swiss Image.  Są to szampon i  odżywka do włosów, które pięknie pachną. Ciekawa jestem efektów.
Strona Partenera.


Pracownia Alex podarowała każdej z nas bransoletkę w wybranej wcześniej kolorystyce. Ja dodatkowo zamówiłam jeszcze dwie z kamieni szlachetnych. Jedną podarowałam mojej siostrze i bardzo ją lubi. Strona Partnera.

Marka NowBrow na spotkaniu przedstawiła pokaz nitkowania brwi, o czym pisałam TU. Oprócz tego otrzymałyśmy także cienie do brwi. Mam też do wykorzystania voucher na nitkowanie brwi.  Strona Partnera.

Na spotkaniu przedstawicielka marki LIQ Ce opowiedziała nam po krótce o idei marki oraz właściwościach kosmetyków, które oferuje. Zaskoczyła nas także pysznym tortem oraz wspaniałymi kosmetykami. Strona Partnera.


Marka Basilur podarowała nam przepyszne, aromatyczne herbaty. Strona Partnera.


Marka Paul Mitchel jest światowym liderem w produkcji profesjonalnych produktów do włosów. Otrzymałyśmy świetne kosmetyki do włosów dla nas i naszych dzieci.



Od Vasco Nails otrzymałyśmy zestawy do tworzenia manicure hybrydowego. Ostatnio bardzo polubiłam tę formę manicure. Strona Partnera.



Wydawnictwo Jaguar podarowało nam  książki, zarówno dla dzieci. Strona Partnera.


Wydawnictwo Media Service Zawada dało mnóstwo ślicznych książeczek dla naszych dzieci. Filip jest zachwycony cudną, wielką kolorowanką, o której pisałam TU.
Strona Partnera.



 Marka CD przekazała dla każdej uczestniczki  dezodorant o zapachu białej lilii.
Strona Partnera.

Od Sall Digital otrzymałyśmy vouchery na fotoprodukty. Ja wybrałam fotoksiążkę. Strona Partnera.


Wydawnictwo Dragon podarowało śliczne, kolorowe książeczki dla dzieci oraz ciekawe książki dla dorosłych. Strona Partnera.


Znana i lubiana przez nas marka Patatoy przekazała na spotkanie fajne gadżety reklamowe. Strona Partnera.


Znamy już gry od Granna, tym razem Filipek dostał grę "Mądry zamek".
Strona Partnera.  


Dostałyśmy śliczne ramiączka do stanika od marki Promess. Strona Partnera.



Cudowne peelingi kawowe otrzymałyśmy od Bare Care. Strona Partnera.


Kolorowe brushmarkery podarował nam sklep Karin. Strona Partnera.


Na temat wspaniałego serum do twarzy od firmy Hristina pisałam TU. Marka słynie z kosmetyków, które są produkowane z naturalnych składników. Sklep Partnera.



Marka Verona podarowała nam kosmetyki kolorowe oraz maseczkę do twarzy.

Strona Partnera.



Świerszczyk przekazał na spotkanie płyty do słuchania dla dzieci oraz miesięczniki. Strona Partnera.


Drogeria internetowa Ekozuzu podarowała nam świetne, naturalne kosmetyki. Strona Partnera. 


Drogeria internetowa Naturals Pharm przekazała nam suplementy diety, ja wybrałam Premium Collagen 5000, o którym pisałam TU.  Strona Partnera.


Pięknie pachnące i wydajne kosmetyki do pielęgnacji domu podarowała nam firma Mill Clean. Strona Partnera. 


O kosmetykach od Miodowej Mydlarni napisałam TU i TUTAJ. Są genialne! Stworzone z naturalnych składników, idealne dla osób kochających naturę. Strona Partnera.


Manufaktura Czekolady podarowała nam pyszne czekolady w listkach. Byliśmy wraz z Filipkiem na warsztatach czekoladowych. Strona Partnera.


Znam i uwielbiam herbaty od Ahmad Tea. Filipek uwielbia tę o smaku malinowym. Strona Partnera.



Podczas spotkania odbyły się świetne warsztaty szycia, prowadzone przez myou.blog.pl. Uszyłam piękną kosmetyczkę, widoczną na zdjęciu. Może nie jest idealna ale moja!


Marka 7th  Heaven podarowała nam świetne, pięknie pachnace maseczki do twarzy.  FB Partnera. 

I to by było na tyle. Znacie te marki, lubicie? Ja sporo z nich poznałam dopiero teraz. Mam już swoje faworyty, o jednych gdzieś już pisała, czy też mówiła, a o innych pewnie wspomnę w najbliższym czasie. 







Zobacz także

1 komentarze

  1. Ciekawy wpis. Bardzo lubię takie upominki. Są naprawdę bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *