Pamiątkowy prezent na Bierzmowanie, Komunię, Chrzest.

14:10:00


Prawdą jest, że aby sprawić komuś prezentem prawdziwą radość, trzeba tą osobę dobrze znać. I wcale tu nie mówię o giftach za kolosalne sumki, a bardziej o takich podarunkach, które będą miały określony przekaz, a osobie obdarowanej zawsze będą przywoływać na myśl miłe wspomnienie.
Niedawno spotkał mnie zaszczyt i to aż podwójny! Zostałam poproszona przez dwie, urocze dziewczyny o to bym została ich świadkiem na Bierzmowaniu. 

Co wybrałam?
Długo zastanawiałam się co im podarować, bo zależało mi, by było to coś pamiątkowego, niebanalnego, bo będzie to rzecz, która po latach przypominać im będzie... mnie, świadkową, która całym sercem chce wesprzeć je na drodze chrześcijańskiej dojrzałości.
Mój wybór wreszcie padł, będzie to biżuteria srebrna, która jest idealną, długotrwałą pamiątką. 

Dlaczego biżuteria Mamali?
Uwielbiam subtelną biżuterię od Mamali, nie mogłam wybrać lepiej. To polska marka biżuteryjna, która w swoim tempie, coraz lepiej się rozwija. Ostatnio nawet w rozmowie z koleżanką dowiedziałam się, że była jedną z pierwszych klientek Mamali i jest bardzo zadowolona z ówczesnego zakupu.
Wspaniałym pomysłem było wprowadzenie dedykowanych pudełeczkach, w których to mieścić się mogą najpiękniejsze życzenia, czy sentencje dla bliskiej nam osoby. 
Biżuteria ta, oprócz własnych walorów estetycznych charakteryzuje się jeszcze czymś szczególnym. Jest tak pięknie zapakowana, że nakłania do celebrowania momentu otwierania i oglądania zawartości.
To cudownie, że każdy biżuteryjny prezent od Mamali można w prosty i urokliwy sposób spersonalizować. 
Dzięki temu biżuteria stanowi idealny prezent na niemal każdą okazję: urodziny, imieniny, rocznicę, bierzmowanie komunię, chrzest, a także po prostu wtedy gdy chcemy sprawić komuś radość bez okazji.
Ja wybrałam uroczy naszyjnik z Aniołem Stróżem, kolczyki i bransoletkę z motywem kwiatowym, wszystko wysadzane kryształami Swarowskiego, a także biżuterię z motywem serca.

Moja opinia.
Po raz kolejny oglądając zawartość przesyłki od Mamali, nie zawiodłam się. Wszystko jest prześliczne, subtelne, najwyższej jakości.  Tym razem zakupiłam biżuterię srebrną, a jakiś rok temu nabyłam srebrny łańcuszek, pr. 925, pozłacany 24 k złotem, o którym pisałam TU. Do tej pory wygląda idealnie, złoto nie schodzi, nie rysuje się, naszyjnik jest piękny. Jeśli chcecie dać komuś w prezencie coś trwałego, to biżuteria srebrna, bądź pozłacana jest idealnym rozwiązaniem. To prezent elegancki, pełen klasy, a jednocześnie sentymentalny i trwały.

Obecnie w moim konkursie 
na fanpage na Facebooku 
można wygrać 
m.in. śliczną, srebrną bransoletkę 
z serduszkiem, kliknij TU.


















Przykładowe dedykacje:



Zobacz także

0 komentarze

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *